A network marketing aranykora



Hamarosan belépünk a network marketing aranykorába. Csak az elkövetkező néhány év során több tízmillió új termékforgalmazó fog csatlakozni a network marketing szakmához. S amennyire a cégek szeretik azt sugallni magukról, hogy exponenciális növekedési szakasz előtt állnak, amikor az eladások növekedési görbéje szinte függőleges, valószínű, hogy maga az egész szakma egy ilyen növekedési szakaszon fog keresztülmenni.


Napjainkban számos mutató és trend utal arra, hogy valóban ez a jövő.

Először is nem kell mást tennünk, mint vetnünk egy pillantást a napjainkban romokban heverő hagyományos kiskereskedelmi mo­dellre, a gyártó és a fogyasztók közti összes fölösleges élősködővel. Vesd össze ezt a network marketing elegáns modelljével, ahol a gyártó cég közvetlenül a forgalmazónak szállítja a terméket. Ez a személy gyakran maga is végfelhasználó, vagy pedig szájreklám útján terjeszti azt családtagjainak, szomszédainak és barátainak. (Ha nem tudod, hogyan működik ez, akkor valószínű, hogy mostanában nem voltál a Facebookon!)







Azt a pénzt, amit a hagyományos kiskereskedő cégek elpazarolnak a megszokott kiskereskedelmi modellben - amit reklámokra költe­nek, és amit a forgalmazók egymásra rakódó rétegeire pazarolnak el -, a network marketing cégek inkább kutatás-fejlesztésre költik, és arra, hogy megosszák nyereségüket azokkal, akik az értéket teremtő munkát végzik.

A network marketing a teljesítményalapú juttatás legkifinomul­tabb formája, mivel olyan vállalkozás, ahol minden embernek pon­tosan annyit fizetnek, amennyit megérdemel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése